Inzicht en controle voor medewerkers of studenten met de nieuwe MyInepro app

Inepro heeft onlangs een applicatie gelanceerd voor iOS, Android en Windows die te vergelijken is met een mobiel bankieren app. Organisaties die diverse operationele processen met elkaar verbinden zoals betalen, printen, scannen, accounting en toegangsregistratie kunnen nu met MyInepro gemak, transparantie en inzicht bieden aan hun medewerkers en/of studenten.

Veel organisaties bieden diverse diensten aan hun medewerkers, gasten en/of studenten. Om hiervan gebruik te kunnen maken heeft men helaas nog te vaak meerdere middelen nodig. Denk aan een code om toegang te krijgen tot gebouwen, contant geld om frisdrank uit de automaat te halen, een bankpas om de lunch te betalen en een pasje om te kopiëren en te printen. Daarnaast wordt er in veel organisaties met kostenplaatsen gewerkt.

Inepro ondersteunt organisaties met het implementeren van 1 ‘identifier’ (bijv. een pasje, een smartphone, een vingerafdruk of een code) waarmee men kan betalen, diensten kunnen worden doorberekend, toegang verkregen kan worden en meer. Daarnaast kunnen, met behulp van managementrapporten, processen efficiënter worden ingericht waarmee bespaard kan worden op operationele kosten.

Ook de gebruiker van uw diensten kunt u inzicht bieden met de nieuwe MyInepro app. Hiermee kunnen uitgaven en het printgedrag bekeken worden, is te zien hoeveel printdocumenten er in de wachtrij staan en wat de geschatte kosten zijn. Daarnaast kan het saldo eenvoudig worden verhoogd met bijvoorbeeld iDeal. MyInepro geeft door inzichtelijkheid meer controle waardoor uw werknemer en/of student nooit meer voor verrassingen komt te staan.

Klik hier voor meer informatie over de MyInepro app.

En kijk in de video hieronder hoe het werkt!

https://www.youtube.com/watch?v=nBnYm8KKeJs